Skola

Ja snart börjar skolan(bläääää)
Men jag får kämpa, och det ka bli kul att träffa kömpisarna igen. Träffa vissa jobbiga lärare, men jag har ändå många superlärare ;)  Jag kan fortsätta på min kjol i esten och komma upp med matten.
Jag är riktigt nöjd med höstlovet jag har träffat Olle, Maja, Agnes, Ullis, Ellen och Elli <3
Vi har haft såå kul!! Jag har käkat så jäkla mkt godis, så nu blir det nyttig mat och springrundor!!
Siri kom i fredags(yaaaayy!!) och senare skulle hon på en maskeradfest och hon var psykosjuksyster. Ah hon var sktituff ;) Ja igår satt vi vid teven och mös och kollade på beck.  Idag så latade vi oss och sen var det middag hos papi <3 Det blev lamm och ungbakad potatis med rödvinsås :P Gött var det !!! Nu sitter jag här tittar på teve och ska lata mig inför den sista natten i ledighet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu