Skolan= bläää...

Ja nu sitter jag här en sketen onsdag. Det enda positiva är att jag har sovmorgon imorrn och jag ska träffa Vevve på fredag och vi ska ha kul. XP
Idag var jag trött som vanligt, hade matteprov...Det gick nog sådäär...Kommer väl att inte klara det .. Fy faan vad jag e trött på matte och jag vill bli arkitekt. =/ men det är nog som min granne sa: jag hatade oxå matte, men jag blev ekonom iallafall. Höhöhöö =P Men jag får iallafall hoppas på ett g.... Hoppas verkligen att jag klarar det.
Sen hade jag EA resten av dagen och jag gjorde inte så mkt, snackade mest. Men jag försökte jobba om Napoleon, men det är en så jäkla liten text och det är såå lååång så jag blir trött bara jag öppnar boken.
Men, men men..........
Nej nu ska jag ta en power nap och sen sticka lite =)
syns igen big ben XP

Postat av: Alva

Hallå du? Kan vi inte träffas efter nyår?? puss

2008-12-10 @ 21:25:54
Postat av: gurun

SKRIV MER I BLOGGEN MÄNNISKA!!!

2009-01-04 @ 19:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu