Utkast: Tjohej =) ...

Tjohej =)
Sitter här och tuggar på lite godis, jag har blivit ett godismonster :S
Men när skolan börjar igen blir det bara frukt och grönt!!
Idag så vaknade jag upp hos ullis(för att jag sov över hos henne) och vi gick upp och käkade frukost och sen cyklade jag hem till Ellen=) Ramlade nästan okull för att det var slask i en kurva och samtidigt kom det en bil mot mig så jag blev lite nervös, men jag klarade mig ;)
Ja hemma hos Ellen gjorde vi inte så mkt vi satte oss framför datan och spelade sims.
Jag vet att det är ett gammalt spel och det är nog många som har det spelet och har tröttnat men jag tycker att det är ett skitkul spel. Jag o Ellen gjorde ett SKITstort hus vi gjorde ett spa och en rullskridsko bana ett alldeles för stort kök matsalen blev typ lika stort som spaet. Vi gjorde en stoor hall också som blev jättefiin sen en bar, ett bibliotek, allrum och vardagsrum. Sen på över våningen så har min sims och dens pojkvän ett jättestort sovrum som vi inte har börjat på än för att jag var tvungen att åka hem och käka. Nu har det gått ett tag och min syster och min br


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu