Godishelgen

Den här helgen har nog varit den mest onyttiga helgen jag någonsin varit med om.
I Fredags så kom Olli och vi käkade godis och kaviar och kaffe osv. För att vi körde saning och kånka(jag vet att det är det ganska gammalt och tråkig lek, men med Olli är det alltid kul), det var skiitkul ;P
Dan efter så kom Ullis och Ellen och vi drack swcheppes(kommer inte ihåg h hur det stavas :S) en massa godis. Typ ett kilo :P Och så sov dem över. Igår hade jag så tråkigt och mamma skulle jobba natt så då kom Ullis över och vi gick och köpte choklad och gott och blandat ;P
Och sen tittade vi på tv och åt upp allt på 10 minuter ungefär. Sen när klockan var 12 så käkade vi bullar som mamma har gjort, och vi satt där och njöt för fulla livet. Sen tio i tre däckade  Ullis i soffan och jag var skittrött så då gick vi och lade oss. Idag åkte vi in till vällingby och tittade lite i affärer och köpte en påse godis :P
Sen cyklade vi hem till Ullis och sprang typ i en halvtimme. Det var skitskööönt!!!
Så nu sitter jag här i mitt rum med Ville (min hund) ocn rester av godispåsen och svullar ;)
Ha det göt,,,,t slickepött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu