Halloween

Ja nu sitter jag här igen och skriver.
Just  nu har jag höstlov som flera andra säkert också har =) Gud det har hänt jättemycket och det har varit såå kul.
I tisdags så åkte jag in till medis och mötte Olle och Agnes och vi åkte vidare till Gullmars och dör mötte vi Maja och vi gick och bowlade vilket var skiit kul =P Sedan gick vi på donken och käkade lite sen åkte till till tjärhovsplan och köpte typ 2 kilo godis. Fastäb vi alla hade våra magar fulla med hamburgare X) Sen åkte vi ääända långa vägen hem till mig. Och vi satt och skrattade och hade roligt. Agnes stack llite senare på kvällen hem. Vid klockan sent så gick vi och lade oss och vi somnade direkt då. Dagen efter så tänkte vi åka in till stan och kolla i affärer men vi åkte fel :s
Först så  gick vi av vid gamla stan och märkte att man kan inte ta trean till norrmalmstorg. Så vi åkte till slussen där vi tog tvåan mot Sofia och märkte att vi var på rätt buss men åt fel håll så d gick vi av i tjärhovsplan och väntade i en kvart ungefär och sen kom tvåan. Så äntligen efter att ha åkt fel i ca 40 minuter var vi framme och hungriga så vi gick till donken igen och käkade och sen gick vi runt där lite. Sen drog jag hem och gjorde ingenting.
Idag vaknade jag vid elva tror jag. Fick frukost på sängen ^^ (lycklig).
Sen stack mamma till jobbet och jag låg kvar i sängen ett tag och lyssnade på musik. Jag gick upp senare och stekte lite pancakes och åt och jag tog en liten springrunda. Så nu sitter jag här och ska gå ut med ville (min hund) och sen ska jag handa lite ;)
so long...........    gummikalsong

Postat av: Siri

Jävlar i mig vad du käkar godis! andra bullar blir det när jag kommer hem, då ska jag laga goda vegangrytor till dig! PUSS Å KRAM

2008-10-30 @ 19:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu