Mami fyller år!

Tjolahopp readers!
Idag är det som sagt min mammas födelsedag. Vi ska snart fira henne på sängen och ge presenter osv. ^^ Älskar sängkalas, det är såå mysigt. Denna morgon har jag lyckats tappa en burk med bakpulver och en burk med tandpetare på golvet. Jag har slagit i mitt knä och mitt huvud, ja ska man skratta eller ska man gråta? Igår hände en ganska sorglig sak. Eller inte sorgligt direkt, men det var synd.. Igår mötta jag Siri på tc och vi hälsade på farfar. Efter det åkte vi in till götgatbacken och fikade å åt lunch. Sen har jag shoppat tills jag droppat! Jag köpte nya jeansleggins, sött cupcake linne, hårband, present till mamma och present till siri. När jag kommer hem är jag väldigt glad för mina nya inköp eftersom att jag behövde nya byxor. Sen tycker mamma att jag ska ta ut hunden så jag gör det i duggregnet. Vad händer då tror ni? Jo, jag halkar på några äckelblöta löv och slår i trottoarkanten och sprätter upp mina nya byxor och får ett vackert skrubbsår på knäet... Jag var tvungen att ringa Ullis så att jag inte skulle verka som en galning som stod och sa en massa saker man verkligen inte ska säga. Jahapp, då var det bara att gå hem i dugget med trasiga byxor och ett blödande knä. -.- Inte KUL... 
  
Idag ska vi äta med middag med hela familjen inklusive mormor å Erik. Inget mer än så. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu