Skoltrött like hell!

Har precis gjort klart spanskan. Gjort och gjort, jag har åtminstone skummat igenom den. Passar på att blogga medan morsan är ute med hunden. Måste måste göra matte också inför nationella nästa vecka. :S Ser verkligen inte framemot det. Kommer att vara som ferdinan som bara vill lukta på blommor och inte stångas osv. Fast i mitt fall vill jag bara sova i min säng och inte göra nationella i matte. Om bara livet var tecknat ibland.... JA, denna vecka har det varit fullt sjå, vilket har resulterat i att jag inte har bloggat. I fredags firade jag, syrran, brorsan, brorsans flickvän, mormor och Erik mamma eftersom att hon fyllde år. Jag gav henne två söta tröjor eftersom att jag hade panikshoppat present dan innan. Jag e så dålig att köpa presenter i tid.. Men de flesta presenter blir ganska bra ändå. Igår åkte jag in till stan och sprang/promenerade med Matilda. Det var mysigt och vi snackade en hel del om saker. :) Och jag var väldigt vackert klädd! Converse, svarta mjukisar, röd fleecetröja, svart/vit halsduk och mina älskade Hello Kitty lurar. :P Sen mötte jag mami i Vällingby óch kände mig som världens A-lagare... Tycker inte att gå omkring i myskläder förutom på gympan, när jag ska träna och hemma såklart. Fick leva med det. På kvällen åkte jag å mami in till Söder och åt på restaurang med hela familjen. :D Superkul och supermysigt. Gillar verkligen att gå ut och äta! Vi satt å O´pizzicati eller den hette nått sånt. Ligger precis vid Södra Station och har oehört god mat. Var så mätt att jga knappt kunde gå till bilen. Men det var inte så förvånande eftersom att jag hade mina 10-centimeters och en ganska tajt kjol. :P "Vill man va fin, får man lida pin"
Idag åkte vi till pappa och firade syrrans födelsedag. Stannade kvar hos pappa på dagen och var med Siri. Vi gick till Lötsjön och satte oss på Gröna Villan och fikade i vårsolen. Sen satt jag och Siri på balkongen innan hon skulle åka tillbaka till Jönköping. Efter hon åkt satt jag, pappa å brorsan och kollade på matchen mellan AIK och Växsjö. Var ganska inressant. Jag har en förmåga att kunna kolla på matcher utan att bli riktigt uttråkad (: Sen kom Mami och hämtade mig och vi åkte hem.

 Fika å lunch på Waynes  (Torsdags)

Nya tights som sen gick sönder när jag ramlade på trottoarkanten -.- (Torsdags)

 Underbaraste linnet ever! ^^ (Torsdags)

Tuffa hårband från H&M!

  Hade lite tråkigt innan matchen (Idag)
 Krokgrej på balkongen.

Vet inte vad som var tanken bakom bilden.. Men är ganska poetisk! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu