Till riddan!

Tänkte uppdatera mig på bloggen. Ska fixa mig snart och gå å möta Ullis vid centrum alldeles straxt. Idag ska vi gå ner och sätta oss vid Riddan(ett stället med en massa klippor där man kan bada) äta lite gött å sola i den häärliga vårsolen! :D Fattade inte varför det snöade igår. Det var mycket konstigt. :S Men nu e det sool. Igår spenderade jag å Vendilah större delen av dagen tilll att kolla på film, men det är bara mysigt med tanke på gårdagens väder. ^^ Ska plugga lite ikväll så att man inte hamnar mer efter än vad jag redan gjort. Imorgon ska jag träffa Olli å hämta Tilda på dagis sen kommer Siri kanske hem på kvällen eller på torsdag morgon. CANT WAIT!! Nej nu måste jag fixa käk och värma upp bullarna. Här kommer lite bilder från förra veckan å dagen outfit. ;)


Svanar vid Morderna Museet i torsdags :)


Heh, konstig vinkel?


Ville på sin vanliga plats ^^ (Söndags)


Going banananananas :D


Outfit (idag)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu