Våren med ett stort V

Har precis kommit hem från Ica och köpt kakor och vitamin well till imorgon då det är nationella i matte. Har satt på ugnen och ska stoppa in maten så att jag kan plugga in det sista nu. Har verkligen inte haft tid att blogga denna vecka. Det har varit att jag kommit hem från skolan, pluggat, ätit pluggat och lagt mig.. Ingen ro ingen rast. Har ont i hela kroppen eftersom att jag har legat och spänt mig i sömnen igen. Är riktigt öm. Det är så mycket som händer just nu så då ligger jag och spänner mig. Men våren har verkligen blommat ut och det är så härligt nu att sitta och vänta på bussen på morgonen när solen just gått upp. :) I helgen blir det inte mindre vila. Imorrn efter skolan ska jag hämta Tilda på dagis. Skulle inte hämta henne idag, och det är skönt för att jag t-r-ö-t-t. Sen ska jag träffa Ullis å vi ska sega framför en film och mysa. På lördan ska jag på öppet hus(ska göra ett omval så jag kollar in lite gymnasium), sen hem och packa och dra hem till papi. På kvällen drar jag in till stan och ska sova hos Olle med hela kollo gänget. Kommer att bli hur kul som helst! Sen på södan ska jag hänga med Olle å se om vi sätter oss å tar en fika i vår(sommar) solen. =)

HA det! :D

 MMmmmm... BLev riktigt sugen på en latte just nu :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu