Yees! :D

Har precis varit ute med hunden och det är uuuuunderbart ute! Det är något med våren. Man blir så glad efter den långa mörka mysiga*hosthost* vintern. Och man känner sig allmänt fräsch och glaad. :D Jag ska dra till Sandsborg snart. Hejentimmesresamedtunnelbana. -.- Och möta upp syrran och vi ska hälsa på farfar och sen dra in till stan å shoppa å fika. Jag är superstolt det är 12 dagar kvar tills nästa barnbidrag och månadspeng etc och jag har fortfarande kvar pengar på kontot. Det är helt otroligt för att vara mig. Måste köpa present till mami eftersom att hon fyller år imorgon och en till syrran eftersom att hon fyller år på måndag eller tisdag. Håller inte koll på datumen när man e ledig. :P Ikväll måste jag göra matte och spanska. Och inte tala om projektet.... Måste spurta nu innann jag går ut nian så att man håller sina betyg. Men det är svårt när man är skoltrött, tänker hela tiden på farfar, saknar syrran och är deppad till och från. MEN nu e det vår så då ska det banne mig vara glada dagar! Nu ska jag äta frukost igen för att jag e hungrig.. Igen.

   Kör så det ryker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu