in & out

IIIIIdag har det varit en underbar dag! Vaknade upp hos Vendela efter en rätt så galen kväll hos Karman. Det var skitkul och önskade att det aldrig tog slut. Anyway så vaknade vi runt åtta-tiden och slappade. Skulle in till stan sen och fick skjuts till station av M:s farsa så det var rätt soft. Åkte till tc å kollade på lite underkläder innan jag skulle möta upp Olle för att handla present till Maja. Så vi strosade på drottninggatan tills klockan var två och då skulle vi ner till kungsan för att se maja å hennes klass spela på stora scen. De har gjort en musikal och ställde upp i en tävling och vann! :D Det var skitkul att se. Sen precis innan vi skulle gå så blev vi intervjuade av några från svt. Det var mycket frågor om våra skolor etc. Väldigt roligt. I mitten av september skulle de visa repotaget så då får man se om man är med. :) Ja, sen drog vi hem till Maja och åt tikka masala, aaasgött! Och såklart tårta till efterrätt. Firade hennes 16-årsdag så det är därför. Efter det så drog vi in till stan igen för att se Toy Story 3 i 3D. Och jag kan säga att det är den bästa filmen jag har sett på vääldigt länge! Man skrattade så att man fick ont i magen, man grät floder och jag älskade varje sekund av filmen. Bästa disney-filmen gjord på väldigt, väldigt länge! Efter bion så var jag tvungen att åka hem. Måste fixa en del grejer inför imorgon. Men jag har haft så roligt och det går inte en enda gång utan att man skrattar med kollogänget. Tack för en fantastisk dag! Nu ska packa handväskan och välja kläder att ha på mig imorgon. :)
xoxo Lullu




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu