Its Friday!!!

Jo, det var tänkt från början att jag skulle fortsätta att blogga nu i somras. MEN jag tappade lusten totalt. 0.o Nu när skolan har börjat och jag har kollat runt på en del bloggar så får jag lust att skriva igen. Jag kom in på Textila gymnasiet och det är hur underbart som helst att gå där. Har precis avslutat min första vecka och längtar redan tills på måndag. Alla tjejer är så himla snälla å söta och allt är så himla roligt! Det är många som säger att jag låter så himla glad i telefon när jag ringer efter skolan till skillnad från när jag gick på vittra.. Anyway, ikväll ska jag träffa olli. Vi ska väl hitta på något skojs. Har lust att bara vara hemma å dega. Är skiiit trött. Ska kolla om det finns pengar på ica-kortet så att jag kan köpa hårfärg. Vill färga igen min 13 centimeters utväxt. Färgade håret för ungefär ett år å tre månader sen. Så det är nog på tiden. Nu ska jag ta en liten nap och invänta min fader så att vi kan gå och inhandla fredagsmiddag. :D


xoxo Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu