Off to school

Nu har jag gjort en macka-to-go och har fastnat mellan att ha converse eller mina svarta sommarskor. Ska ha hantverksteknik hela dan så då går klackskor an. Meeeen det är nog bäst att ha converse iallafall. Idag ska jag få min skoldata :D Det är en liten Asus Eee 1005pe



Japp, efter skolan måste jag skynda mig hem å ta ut hunden å sen dra till kickboxingen. Och sen måste jag hem tilll papi för att hämta alla mina grejer+ hunden för att sen åka hem till mami. -.- Får se om jag kan få skjuts av mina föräldrar. :) Nej nu MÅSTE jag dra till skolan så att jag inte kommer för sent. Bye!

xoxo Lullu

So loong!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu