Rock around the clock

Just nu e jag pepp pepp. Har precis fixat håret, ska sminka mig, sätta på mig anständiga kläder å sen drar till Vendelaah. :) Ikväll är det partyparty hos Karman och det kommer att bli awesööme! Ska antagligen sova hos honom eller hos Vendelaah. Får se ;) Igår var jag ute på en långpromis med olle. Uppdaterade varandra och försökte konversera med cyklister, men det är väldigt svårt eftersom att de åker förbi och vissa har inte lust att svara. men men.. Färgade håret igår natt, runt ett, halv två tiden så stod jag å olle i badrummet och blandande hårfärg och gnuggade in en massa kemikalier i mitt hår. Och resultatet blev väldigt okej, med tanke på att jag gjorde det mitt i natten och var otrooligt trött. Nee nu måste jag lägga på ett kol. Ska hinna köpa ett fritidskort oxå så att man kommer nånstan.
xoxo Lullu



Har smått tråkigt med webcameran :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu