Yeeelp!

Mami sa igår att vi kommer att vara utan internet i en HEL vecka. Jag döör! Har inte uppdaterat bloggen så bra och det kommer inte att bli bättre med tanke på att vi byter bredband. Såå jag får blogga via skolan. Har en helt underbar dator som jag har fått av skolan. :D Tangentbordet är hur bekvämt som helst och den är mycket slimmad. ;) Igår hade jag hantverksteknik hela dan och sydde och klippte och ritade för glatta livet. Efter skolan rushade jag hem, men märkte ganska snart att jag aldrig skulle hinna hem, äta, packa träningskläder, packa saker för att flytta till, dra till träningen på 50 minuter. Går ju på gymnasiet inne i stan och tränar i jakan så jag behöver minst en och en halv timme. Så jag åkte direkt hem till mami och mös med ville. Sov knappt något inatt. -.- Så jag var JÄTTEtrött.Hade alla kärnämnena i skolan idag så det var seegt. Nä nu har jag inte så mycket att skriva mer. Måste duscha, känner mig väldigt, väldigt ofräsch. Cya!
xoxo Lullu
En trött Ville <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu