Ajabaja

Sitter här med magknip, hicka, huvudvärk, halsont och hela skiten. -.- Mår verkligen inte bra och mami trodde att jag bara ville hem för att mysa hemma..... Höll på att få ett utbrott, men min hals tillät inte det..
Ska plugga lite matte och svenska och hoppas att jag är stark nog att gå till skolan imorgon. Får verkligen inte missa mönsterkonstruktionen imorgon. Det är prov!! Såg på mitt konto imorse att jag inte har fått pengar än såå jag får ringa till papi å påminna honom :* Har shoppat en hel del i helgen, men eftersom att jag inte har ngn kamera så får det vara utan. Det blev  iallafall en tröja med smyckade axlar(löve it!), fetaste väskan jag äger. Får plats i den :O Och rejäla vantar till mig. :D Så nu fryser jag inte längre till skillnad från mina Lanvin handskar.  Nu är det matte som gäller!
xoxo Lullu 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu