aotch o,O

Knak knak hälsar min rygg. Gör otroligt, men inte så konstigt eftersom att jag sitter som ett Z... Har gjort lite matte, fixat musik så mycket att itunes har laggat (hehe), pyntat naglarna lite :) Ska dra till duschen snart och bli ren å frräsch :D Är lite sur just nu för att jag inte har någon kamera.. :( Önskar mig samsungs senaste kamera som bla filmar i HD. ME want!
Den har 10x optisk zoom, 24mm vidvinkelobjektiv, 12.2 megapixlar, ISO på 3200, 3" LCD och en massa massa mer!
http://www.samsung.com/se/current/campaign/wb550/site/index.html?pid=se_banner_wb550_10050
Här kan du se allt om Samsungs WB500!
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu