Bloggtorka!

Hej!
Eftersom att jag inte ens kommer ihåg sist jag skrev i bloggen tyckte jag att jag borde skriva ett lika frrrrrrrächt inlägg som nypressad apelsinjuice. ;) Tycker att apelsinjuice är väldigt frrrrächt.
Snart ska jag bege mig till bussen och sen ha ett litet krismöte med min svenskagrupp. SKa ha redovisning idag, men pga av komplikationer har vi typ ingenting att redovisa.. jaaa.....
Har även blivit sjuk (yäääy) näsan är helt åt helv***e och halsen gör uppror..  Men vad har man inte kompisar till som Fishermans friend! Så på sätt kan jag åka till skolan.  En annat "kul" grej. Har knappt några pengar kvar till julklappshandel såå jag ska få låna av papi och kom även på igår att jag måste inhandlar tyg till brallorna som snarast ska sys! Illa illa. Får se hur jag löser det.. :P Nu ska jag börja klä på mig. Tar jue en kvart med alla halsdukar, jackor å vantar. Pöss!
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu