Fått kalla fötter!

Kom nyss hem från en långpromis med Ville. Olle sov hos mig igår och vi åt en massa gott och kollade på skräckis. Nodo hette den. Ganska bra. När den väl kom igång(alla skräckfilmer är assega i början) så var den mer spännande än läskig. Den kändes som om de avslöjade för mycket när "spökbarnen" appeard. Det ska vara lite mystiskt och man vet inte riktigt vad man egentligen såg. Anyway åt en herlig frukost med mammas surdegsbröd, te och vitamindryck!

Idag ska jag möta Vendelah i gamla stan och gå runt på adventsjulhandel. Ska bli väldigt mysigt. Jag måste bara sätta på mig ett par extra socker eftersom att mina tår är genomfrusna! :O Nu ska jag sminka mig och fixa håret innan jag drar! Pöss på er!
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu