God Jul!

Hej!
Kickstartar denna mellandagsinlägg med ett god jul. Jag har inte bloggat på ett tag pga att jag inte har haft en kamera till hands och hade inte tid till att blogga eftersom att det var så mycket jag behövde fixa till skolan och hemma. Julen är en väldigt stressig högtid. Men jag kom lindrig undan. Jag klarar stress förvånadsvärt bra, men när det kommer till att hinna köpa presenter och ha råd och samtidigt ska det vara bra julklappar! Usch, inte konstigt att man blir stressad om man samtidigt ska fixa julmat, städa och allt annat som hör till. :S Men det har varit en bra jul. Varje julafton äter vi släktlunch hos mina kusiner eller hos min mormor och det var supermysigt. Speciellt det här året. Sedan åkte vi hem till mami och kollade på Karl-Bertils jul. Ord kan icke beskrivas hur mycket jag älskar denne film!!! Efter det öppnade vi julklappar och mös. Fick en kamera!! :D Dock inte en samsung utan en Casio Exilim(Wide optical). Men den är säkert lika bra, snarare bättre. Ja, sen fick jag en massa små saker men det är nog inte så jätteintressant för Er läsare. Det kommer nog fram senare. ;)

Igår åkte vi till papa för att ha vår egen julafton med papi. Det var lite jobbigt innan jag å syskonen skulle åka dit. Vi har ju firat jul varje år trots att mina föräldrar skilde sig för ca 5 år sen. Det svåraste var väl att det var så annorlunda än alla andra jular. Men när vi väl hade ätit julmiddag och satte oss för att dela ut alla julklappar så släppte det totalt. Ännu bättre blev det när jag fick ett Wii Black Box!!!!! :D  Har tagit en MASSA bilder men glömde kamerasladden hos mamma. :P Får se om jag kan lösa det. Men snartsnartsnart så blir det definitivt mer bilder än text ;)

xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu