Hmpff

Försökte blogga med far min iphån. Men den ville inte hmpff. Kom på att jag så himla gärna vill ha en nu.... :( Julklapptips kanske :D
Fast jag önskar mig redan DS spel, gymkort, MCR konsertbiljett, wii black box, kamera, HP boxen å massa massa mer. :O Insane! Förra året önskade jag mig en dyr sak. Det var typ... eh... Mitt minne fungerar inte för tillfället. (:

Idag hade vi luciaframträde. Det var det VÄRSTA jag varit med om på länge. Sjukt oorganiserat, påhlmans skulle titta på och det var bara hemskt! :S

Updatering har varit bättre. Men since I got no skoldata och det är en hel del att göra och jag är alltid så himla trött efter skolan. Så det blir inte så mycket bloggande. Men om om om jag får en kamera i julklapp och får tillbaka min data så kommer med stor säkerhet en massa inlägg med foton! :D Tills vidare får ni nöja er med text. ;)

xoxo Lullu


Lägger in lite gamla bilder! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu