Tandis

Morron!
Knaprar på lite hembakt bröd och lyssnar på musik. Mysigt mysigt.

Idag eller snart ska jag dra till tandläkaren och kolla tänderna. Ganska tråkigt men rätt så nödvändigt. Sen aldrig? Jag har aldrig haft ett hål eller karies eller vad man nu kan ha för åkomma i munnen. Det enda han kommer att säga är väl att jag borde bli mer noggrann med tandborstningen och thats it.. Eller ja han kommer väl också att säga: "Ja, jag ser att du är lite röd och svullen i halsen. Är det en förkylning på gång kanske?" Samtidigt som jag desperat letar efter en näsduk eftersom att näsan rinner lika mycket som Vesuvios gjorde för 100045646767 år sen.
Btw igår klippte jag ut mönsterdelar till brallzen! :D Hann inte så lång eftersom att jag hade glömt en VIKTIG del i mönstret som jag skulle ha klippt ut. Jag sänkte midjan på byxorna med 10 cm och glömde bort det totalt sedan. Så det var bara att göra en ny skurning och ta in på rumpan, rita nya insnitt etc. :P
Nu ska jag värma på lite varm choklad innan jag måste borsta tänderna. (:
xoxo Lullu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu