A+B...

Hellu! Har suttit hemma ett tag och segat. Snodde en glass från frysen. Var sugen på socker, typiskt mig. :P Idag kom jag sent till skolan så jag drog direkt till matten och var även försenad till den också.. Verkligen lyckad morgon! Gjorde mattediangos och det gick väldigt bra. Hoppas att det inte blev för många fel nu. Hade inte käkat någon frukost så mitt blodsocker var nere vid fötterna. På rasten drog jag, Tildis, Axelander å Eddie Teddie till coop å köpte bröd.. Efter lunch åkte jag med grupp tre till södertörns tingsrätt och kollade på en rättegång. Den var ganska seg, men ändå intressant på ett sätt. Handlade om en vapen- och narkotikabrott. Det var inte lika seriöst som man tror.. Jag och Evve gick vid tretiden tillbaka till tåget och åkte hem. :) Jag märker väldigt mycket att jag saknar min ipod när jag sitter på tuben till hässelby. Extremt långtråkigt och tröttsamt när man har åkte tunnelbana ungefär två timmar om dan i snart tre år.. Och nu när jag och mamma bestämt oss för att inte flytta närmare stan så får jag sitta på samma t-bana, men lite kortare sträcka. Jippie.... Nu så ska jag alldeles strax äta och sen drar jag å mami til esteiska för öppet hus =)


Postat av: Ebba Davidsson

HEJ LOUISA DET ÄR EBBA!

VILKEN FIN BLOGG DU HAR!

JAG ÄR HEMMA HOS FARMOR NU JONAS OCH MORMOR ÄR OCKSÅ HÄR JAG LEKER BIBLOTEK!

JAG HAR OCKSÅ EN BLOGG SOM HETER www.ebbabloggarna.blogspot.com gå gärna in på den och kommentera

TACK FÖR DEN FINA BALOCKEN!!



HA DET SÅ BRA!

HÄLSNINGAR EBBA

2010-02-03 @ 17:12:18
URL: http://ebbabloggarna.blogspot.com
Postat av: jesus mormor

JAAAAAA......berlock

2010-02-24 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu