Helg

Ciao!
Sitter här i pyjamas och kommer att troligen sega mig igenom denna söndag. ;)
Har en massa matte och spanska som ska pluggas in till nästa vecka. :S Skönt att man är ledig torsdag å fredag så att man kan lata sig med syrran som kommer hem till helgen <3
Fast nu ska jag uppdatera mig! :)
I fredags mötte jag Vendilah vid sumpan och sen stack vi hem till mig och fixade håret och sminkade oss i två timmar. Sen gick vi till en Sushi restaurang och åt sushi(nähää). Älskar sushi, har blivit beroende av det.. SÅ jag funderar på att äta det ikväll. Sen gick till Ica å köpte fetmycket godis! Det blev lösgodis för 58 spänn, ett paket ballerina, två små chokladkakor och en stor mer. Fast vi åt inte upp allt utan det blev choklad å lösgodis till frukost. Vi kollade på Änglar och Demoner(skitbra film!!) och Knowing med Nicholas Cage och den var ganska bra. Det var en actionfilm, men det borde egentligen vara en thriller för att den var liiite läskig vissa stunder. :P
Ja på lördan vaknade vi vid ett-tiden. VI gick upp å drack te sen sminkade vi oss och drog till centrum. Jag köpte ett par skor(igen). Det är det fjärde paret denna vinter. Förstår mig inte på mig själv. Varför ska man köpa fyra nya högklackade skor när man knappt kan gå med kängor utomhus. :S Fast är man beroende av skor så är man :D


Skolfrökenskor!

Japp, sen satt vi och väntade i en timme i Sumpan på att komma på ett tåg. Tur att vi blev hämtade av mamma i barkaby så att vi inte var tvunga att frysa ännu en timme där... Så kort sagt tog det 2 timmar att komme hem igår.. Sedan gjorde jag inte så mycket. Åt middag och latade mig framför teven. Ha det! och vad ni än gör ÅK INTE PENDELTÅG!




Postat av: Evi

MEN GOSH! jag bara älskar skorna! du är för underbar tjejen. <3 massor med kärlekpå dig <3<3

2010-02-21 @ 17:39:21
URL: http://robertochrobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu