HETING!



MAN MÅSTE BARA ÄÄLSKA DENNA FILM!!! :O

Postat av: Ville är det sötaste som finns tycker jag. Har läst din blogg och tycker den är kul. Texten bara flyter för Dej. Ha det bra och många kramar från mormor.

jag försöker kommentera men det är bara mitt förra inlägg som dyker upp. Du kanske inte har fått det och förmodligen får du inte det här heller. Jaja, den nya tekniken är verkligen spännande. Till slut vet man inte någonting. Hoppas Ville inte blivit för otålig. Tyvärr glömde jag skicka med äppelkakorna och inte blev jag påmind heller. Idag har jag och E gått nästan hela Kungsholmen runt. Vad sägs om det. Efter halva tiden började benen protestera men man kommer alltid in i en 2:a andning om man inte ger sej (det har visat sej i alla andra sammanhang också) och när andra hälften var avverkad strejkade ryggen, men då var vi hemma. Bamsekramar

2010-02-28 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu