I'm alive.

Halloj! Nu är detta mitt andra försök att skriva ett inlägg eftersom att datasladdjäkeln åkte ut när jag näästan var klar. -.-
Japp. Jag har inte skrivit på några dagar och det är mest för att jag var varit borta och har inte orkat eftersom att jag har varit sjukligt trött.. Så nu blir det uppdaterings-time!
 I onsdags kom systern och det första jag gjorde var att ge henne en vacker, men en rejäl lårkaka. :D Jag är lite som en punkare i en polly-pocket värld när jag inte har träffat vissa på ett väldigt långt tag. Och sen dess har vi spenderat mycket tid framför teven och kollat på S.A.T.C! Får inte nog av det. (: På torsdagen hämtade jag och Marie (mamman) lilla Tilda på dagis. Jag ska hämta henne en gång i veckan, ska bli hur kul som helst! :D Sedan gick vi hem och åt mellis och vi snackade mycket om vad man kan göra efter dagis och vad Matilda gillar att göra osv. Vid sex-tiden fick jag rusa hem till Ville för att han var ensam hemma och det var mörkt i hela lägenheten. Ville hatar verekligen att vara ensam i mörkret på kvällarna. Han står och ylar vid dörren så att grannarna ringer till slut. :S
I fredags så vaknade jag å Siri sent. Vi gick upp och åt frukost och drog till Vällingby för att köpa nya skor till mig. Hittade ett par tuffa stövlar, så nu ligger mina trasiga monki-skor i sopptunnan i väntan på att föras bort till sopptippen för att sen brännas om 40 år... Fast jag ska köpa ett par nya i vår fast i en annan färg. Sen igår så satt jag framför teven och zappade(gillar ordet zappa) med mami. Igår vaknade jag sent(som vanligt) och drog iväg till mormor. Siri var redan där och det bjöds på varma mackor och äppelpaj. =) Efter det så mös vi i soffan ett tag och sen drog vi oss hemåt och köpte lite godis i väntan på bussen som går varje halvtimme på helgerna -.- Ja, sen åkte siri iväg för att träffa en kompis och jag satt och kollade på Crocodile Dundee... Världens dåligaste film. Det är typ samma sannolikhet att jag blir en uggla som att den filmen skulle få en oscar... Sjukt dåligt Dundee. Sjukt dålig film!
Men nu ska jag sätta mig med min stickning(ja, jag vet att jag e en tant) och kolla på S.A.T.C
BAJ BAJ!!

Postat av: Evi

Gud vilken onödig sladd. Inte snällt alls !

Nåväl, du är fin och vi måste träffas snart ! (y) <3

2010-02-28 @ 15:51:51
URL: http://robertochrobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu