Jag väntar!

Nu sitter jag framför datan igen och skriver (: Väntar på att snön ska försvinna. Ärligt talat är det inte bra för miljön att all denna snö ligger och förorenar hela Stockholm! Snön är inte vit, den är grå, svart och brun!! Och det värsta är att man måste dumpa allt i mälaren och förstöra vattnet i Sveriges vackraste innersjö. Inte konstigt att tidningat visar tester varje sommar på hur förorenat vattnet är. Det känns ganska äckligt, men framför allt oroande för att få i sig en massa bakterier och bli sjuk om man råkar få en kallsup. :S Jag vill att kylan ska försvinna så att man kan använda sin supercoola kavaj från myrornaa...

Annars så ska jag träffa Ullis å vi ska hitta på något skojigt ^^ Bara det är gratis eftersom att jag e pank :P Ha det bra läsare! Skriver imorrn om jag kommer ihåg.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu