Kickbox

Japp, nu sitter jag är och däckar snart. Har varit på kickboxningen idag och det var kul som vanligt! Trodde inte att jag skulle palla träningen eftersom att jag somnade på So lektionen :P Somnade sent igår. Kollade på "The Osbournes". Världens bästa familj asså! Älska Sharon å Ozzy å Kelly å Jack ^^
Sen låg jag och vred mig halva natten -.- Hoppas verkligen inte att jag får en sån där period när man inte kan sova vad man än gör. Jag får det kanske 1-3 ggr om året och det är inte kul... Hoppas att det förblir så för att det går i familjen med dålig sömn... Ja annars har jag inte gjort så mycket.
det har icke varit en sådan pigg dag. Funderar på att rymma till Thailand och dra med Olle. Just det jag får inte glömma! Vendilaah gav mig världens sötaste örhängen idag. De är så fina och det är pin-upor på dem. Verkigen Lowlow style ^^ (folk som känner mig förstår vad det betyder :P )
Kommer att bära dem till graven! Love you Vendiilah, du kommer inte att vänta länge tills jag ger något tillbaka :*
Nej nu har jag sutttit å skrytit om mig själv nog! Skriver imorgon i hopp om att jag har skaffat nya skor eftersom att alla andra tre par har jag redan tagit sönder :P Ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu