Lattrekkkk!



Hellu
Sitter och knapprar på lite chips. :P Är sugen på weinerbröd, men orkar inte gå ner till bageriet som ligger på andra sidan gatan. Men det är bara bra att jag inte orkar. Är sugen på sött jämt och käkar sött jämt. Tur att jag har en bra mats,älning annars hade jag nog varit på fat-camp sen länge tillbaka. :s
Har lite träningsvärk sen igår. Hade Biip-test och jag kom till 9,3!!! Stolt. Sen körde jag en gång till, men var för trött så jag slutade vid 6. Sen hade jag engelska och segade mig genom eftermiddan.. Hade ingen energi kvar.. Efter skolan mötte jag Olle å vi drog å tränade. :) Tycker verkligen om att spinna, springa på springmaskinen och ro på romaskinen. När jag kom hem gick jag till Ica å köpte pizza (hehe) och kolsyrat vatten med grapefrukt och hallon-smak. Åhh, älskar kolsyrat vatten med smak. Inte så miljövänligt men jag får köpa en smak till våran soda stream hemma hos mami. =) Japp.
Idag har jag haft estet och läst på om Tolouse Lautrec. Ska göra en bild analys om Divan Japonaise. Det verkar som om jag är den enda i bumbibjörnarna som gillar konsthistoria (ja vi heter bumbibjörnarna för att det är vittra)
Sen skrev jag personligt brev till praon. Ska hitta en bra bild att skicka med sen har jag fixat prao!! :D
Ska bli askul! Hoppas att jag och matilda får praoa tillsammans. 
 Jag det var allt jag hade på hjärnan. :) Ha det!


Postat av: Evi

LOVE U LOVE U LOVE U!

Nu är jag back in school as you know. Toulouse Latrec<3<3

2010-02-19 @ 16:12:10
URL: http://robertochrobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu