Laugh of the week

Har varit i skolan idag som vanligt! (: Satt halva förrmiddan med matilda och skrev "mitt moraliska dilemma" till svenskan. Annars satt vi å skrattade som ganska två galna chics gör :P Vi låg på varsin fåtölj då jag helt plötsligt säger:
Törnrosa e min bitch.......
Helt random bara! Det var meningen att jag skulle säga att Törnrosa e min idol för att det är dem underbaraste disneyfilmen som gjorts!! Det blev helt fel i min hjärna :S
Sedan hände inget speciellt. Vi lunkade ner till lunchen och tuggade i oss "pasta med skink och paprikasås".. Köket kan inte ens koka pasta utan att den blir alldeles sönderkokt eller lika hårda som om de vore okokta...-.-  Sedan hade vi svenska på eftermiddan och då fick vi läsa ett häfte till nationella nästa vecka. Efter pausen diskuterade vi om häftet och om texterna i det. Efter skolan sprang jag ner till Knorra och lämnade pengar till Olli(ska på teater om två veckor!!!) Sedan barf det av hem. Sen dess har jag pluggat matte och tappat lite tro på männskligheten*ironisk*.... Men det går över =) Ska dra ut hunden i snön nu! Ses och jag ska försöka lägga upp några bilder.
HA DET!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu