Prov prov prov prov prov prov....

Halloj! Hade teoriprov idag... På morgonen..  Har svenska nationella imorgon och ser verkligen framemot det. Det gick sådär och jag vill egentligen färska upp minnet och göra om det men, men. Hoppas att jag inte tappar mitt VG =/ Sen satt jag å latade mig med Nima, Marre, Vivvi å Teddie. Efter lunch var det engelska å det var skoj. Har alltid gillat engelska. ÄR nog den enda som gör det :P Sen drog jag hem direkt och drog på mysbilderna.   Har försökt flera ggr lägga upp bilder, men funkar icke. Börjar blir smått irriterad! Får sitta halva kvällen om så gäller :P Saknar min sötUllis! Ska bli kul på lördag ;) See yaa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu