Smokes and surfaces..

Halloj
Sitter framför datan och glor på lite bloggar. Skrev ett inlägg igår, men det publicerades inte. Orkade inte skriva om. Det måste ha blivit något cp med internet. =) Idag har jag haft seminarie på projektet och det gick bra tyckte jag. Hade svårt att förklara vad moral är. Moral är ett väldigt irriterande ord. Man slår upp moral i ordboken och fattar aha det är moral. Sen när man ska förklara det så går hjärnan på samma högvarv som en död iller liksom..  På eftermiddan hade jag spanska och har en del att komma ikapp eftersom att jag var hemma förra måndagen för att jag var helt borta. Hade totalt vänt på dygnet på ett vackert sätt. Måste satsa hårt för att behålla mitt VG! Sen efter skolan stressade jag hem för att hinna äta å dra till kickboxingen. Men eftersom att pappa ska betala den ikväll kunde inte jag vara med för något om någon jäkla försäkring fattade hälften av vad läraren sa och vendilah hade ont i huvudet så vi satt och snackade och kollade på lektionen. Fast mest satt vi å dömde alla andra hur dåliga de var. No affence (vet inte hur man stavar, måste slå upp!) vi är bara några inskränkta små blondiner! Efter det flöt kollektivtrafiken på bra påväg hem för en gångs skull! Sen dess har jag suttit framför datan.. Har värmt pizza i ugnen och sitter här å smaskar med ett glas vatten(for your important information. Hände en grej i skolan som man inte blev så happy över så jag såg verkligen framemot träningen för att avreagera mig.. Men det gick inte -.- Ska reda ut det imorgon. Orkar inte med nian ibland. Vissa personer vet verkligen hur man är omogen... Imorgon ska jag lämna in en bok som jag har glömt att lämna tillbaka. Har en böter (eller mammas har en böter för att jag e under 18) på 100 spänn och om jag inte betalar den kan den hamna på inkasso för en JÄKLA BOK! Give. Me. A. Bre-ea-k! Nä nu har jag skrivit en jäkligt lång text så de flesta har nog redan tröttnat. Ska träffa mami imorrn på prata-allvar cafe't. ^^ Ska bli mysigt! Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu