Sockersug

Halloj i rutan!
Sitter här och väntar på att middan ska bli klar. Det ska bli någon slags woksoppa med nudlar och linser. =) Låter väldigt gott och doftar ännu godare. :D
Ja idag har jag pluggat matte, 4 sidor. Känner mig stolt. Var helt slut vid lunchen. Mina hjärnceller har fått arbeta hårt idag. Jag och Matilda har fått praktikplats! Vi kom på iden att praoa på en mäklarfirma eftersom att vi älskar att gå in på mäklarsidor och titta på hus och lägenheter. Och vi båda läängtar tills vi får vårat eget lilla hem inom en snar framtid. Vi ska skriva ett personligt brev och skicka in en bild också! Känns nästan som att söka jobb. Det ska bli hur kul som helst! :D
Efter skolan pallrade jag mig hemåt. Fast jag vände direkt i dörren eftersom att jag fick världens sockersug. :S Gick och köpte godis på Ica. Ångrar det eftersom att det är inte bra för min lilla mage att äta godis hela tiden, men det är svårt att låta bli att fingra på kakburken! Ja, nu har jag bara suttit och gottat mig framför The Hills och The City. Gillar verkligen dé serierna. Mtv kan visa väldigt bra program/serier. Men vissa som Room Raiders och Disaster Date är bara.......Disaster Tv! Fattar inte meningen med att folk ska skämma ut sig för att synas i teve och bli populära eller kända. Jag vet inte och jag bryr mig inte om dem heller. Alla säger att "all publicitet är bra publicitet". Det är nästan raka motsatsen. Visst kan det vara bra om man får puclicitet för att man gör något bra, men om någon
gör vad som helst för att få publicitet då är det inte kul att få det ryktet om sig att hon eller han har gjort det... Man kan lika gärna ge sig själv en stämpel på pannan... Så det kan man säga är ordt för idag. Nu ska jag gå och äta alldeles strax. (:


Ha det bra och pölsa lugnt i snön! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu