Take it or leave it!

Halloj!

Nu sitter jag här igen, glad å mätt på thaimat ^^

Idag hade jag nationella som sagt och jag tyckte att det gick sådär. Fick huvudvärk efter provet :P Efter lunchen som var ovanligt god (gulaschsoppa och bröd med ost) hade vi svenska och provade på hörförståelse och det var roligast av alla prov. Efter skolan segade jag hemåt å lyssnade på musik (: Klarar mig verkligen inte utan musik!! Sedan har jag glott på teve å gick till Ica Maxi för att köpa schampoo å tvål eftersom att det är jag i familjen som kommer ihåg det ;) Jag köpte världens goaste schampoo! Den luktar jordgubb och vanilj. Den luktar så söt och jag älskar omslaget och flaskan! Märket heter Body America. Jag köpte en ”New York Cheesecake, bath and shower luxury foaming mousse”. Puh, långt namn! Jag har inte testat den ännu, men jag känner på mig att den är super! En till bra grej med schampot är att en är organisk och dermatologiskt testad :D Sedan köpte jag en styling spray från klippoteket. Min komis Evve har en likdan och den är jättebra. Doftar härligt, men inte för starkt. Håret blir inte så sprödigt heller. Den heter Styling Dust Spray 9. Den har också en ”dry schampoo bonus effekt. Så den är bra om man har lite skitigt hår och inte hinner tvätta håret för stunden. =)
Så detta var nog ett hårtips-inlägg denna gång. Ska nu ta ett lååågnt bad och slappna av efter alla prov från den här veckan.

Simma lugnt!






Postat av: Malin

Håller så med! Varför kan det inte bara töa haha :)

2010-02-12 @ 20:53:36
URL: http://malinz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu