Hit hit hit with the blah blah blah

Hallojsan i datarutan!
Sitter med en kanna äppeljuice och dricker för glatta livet. Älskar verkligen äppeljuice :) Idag har jag haft spanska prov och det nog faktiskt sådärbra (: Sen var det idrott ända fram till lunch och vi körde på som tusan. Vi körde brottning bla och jag vann över en kille ;P Yeeah, kickboxningen börjar verka! Efter lunchen som bestod av två glas mjölk eftersom att jag inte vill äta "pasta med köttsås utblandat med vatten". Ick! Anyway, jag satt och skrev som en galning på mitt projekt och är näästan klar nu så det känns mycket skönt. Efter skolan tog jag bussen till Ts dagis och vi promenerade i solen och hon somnade i vagnen en stund. Jag blev akut trött efter att vi hade käkat mellis. Så jag var inte den roligaste nannyn idag, men nästa vecka blir det bomber och granater! Nee, men jag ska vara mer utvilad. Har inte sovit en hel natt sen två veckor och några dar sen. Får såna perioder en, två ggr om året. Men jag har aldrig sett på maken. Förstår icke hur jag orkar med allting. Men det går alltid över =) Det är sommarlov snart så då kan jag sova ut på dagarna :P om mamman tillåter det. Nu ska jag skriva klart det sista till projektet och hoppas på att läraren är frisk imorgon så att man kan lämna in det. Nu hinner jag inte skriva mera! Ha deyt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu