I´ll give you four in the morning

Goder natten!
Sitter här i mörkret och kan inte somna. Så jag passar på att uppdatera bloggen. Har haft en väldigt rolig helg. På fredan var det då födelsedagfest på e strand i närheten där jag bor. Jag sprang omkring och busade, som jag alltid gör. :P Sen satt jag å snackade med en massa gamla kompisar osv. :) Igår åkte jag in till stan med Ullis Bullis och letade balklänning. Hittade en på oasis som jag å min fader skall inhandla imorgon. :D Bild kommer senare i inlägget. Hittade även ett par snygga skor från Friis & CO på en liten affär på drottninggatan så jag(min pappa) ska även köpa dem. Idag har jag suttit i trädgården och jobbat med brännan och lekt med tvillingarna hela dan och blev bjuden på pizza för det. Älskar verkligen barn, det är så kul att leka med de och deras skratt är helt oförglömliga :D Sen har jag suttit framför Djävulen bär prada med mami och sörplat te och ätit chokladbollar. (: Imorgon ska jag och min klass ut till en kille i min klass ländställe och vara där hela dan. Kommer att bil supernajs! Ska sola och sova där eftersom att jag troligen inte kommer att göra det den här natten. Bloggar ikväll! Lullu (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu