Oemotståndligt jobbigt

Idag försov jag mig. Precis som jag gjort i nästan två veckor i rad.. Mitt huvud har redan tagit sommarlov så grejen med att gå upp på morgonen är lika sannolikt som för en uggla att sluta röka. -.- Försöker att lägga in bilder på le computer, men det vill icke fungera och jag är för trött för att leta upp kamerasladden.. Får se bilder imorgon om jag nu orkar lägga upp de då. (: Hade idrottsdag och det var ganska kul, hittade dit med hjälp av mitt lokalsinne för att jag fick en beskrivning som lät såhär: 
"Du går till höger runt husetoch över vägen som är där, då kmr du till en äng och då går du till vänster på en gångväg tills du kmr till idrottsplatsen."

Det låter som en bra vägbeskrivning, meen det var lite svårt för att det var väldigt många hus och jag har bara varit i Bredäng en gång tidigare såå... Anyway så idrottade vi mycket, hade vattenkrig och åt pastasallado. Efteråt så åkte jag hem till min fader och hämtade lite saker jag behöver för balen som är på TORSDAG! Gaah, cant wait!! Har verkligen fixat ALLT. Klänning, skor, smycken, väska och andra saker. :) Och imorgon ska vi åka med skolan och bada utom jag för jag ska SOLA! Måste få åtminstone en liten snygg bränna till balen. ;) Ska även hämta Tilda på dagis och sen ruscha hem till hunden. Måste kolla om jag kan få en tid till frissan på torsdag om ngn kan fixa min frisyr. Mamma är väldigt bra på att göra frisyrer, men jag vill verkligen att det ska bli bra och att det håller hela kvällen. Det är bara en fråga om tid eftersom att jag bor långt utanför stan och det blir ju en massa rusningtrafik vid sextiden då jag ska vara i skolan.. Men får hitta en lösning. 

Nej nu är jag för trött för att skriva mer. Skall försöka lägga in bilderna imorgon så får ni se allt. Good night moon! See you soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu