Oh I want your soul

Sitter å kollar på The Hills nu efter en låång morgon på gotlandsfärjan. Har varit på Gotland i en vecka med mami, Ullis, syrran, brorsan och hans flickvän. Det har varit hur mysigt som helst! Har även släpat hem en schysst bränna, nya skor, väska, solglajjos å äkta pin-up bikini. Är helt kär i min bikini. <3 Köpte den på H&M (på rea, yäy!) och den är ganska mörkblå med rosa prickar. Underdelen går upp till naveln och överdelen går ganska lågt över bysten och banden som går runt nacken kan man ta av. Fast det är svårt att bada utan bandet utan att behöva rätta till den då och då för att inte flasha bröna. :P

Har verkligen inte uppdaterat bloggen så värst bra.. Men det har varit väldigt mycket den här våren och jag har inte haft sådan stor lust att blogga. Men nu när jag har haft semester och har sommarlov innnan gymnasiet börjar. Just nu blir det inga bilder för att jag kan inte hitta min kamera. Den är troligen hos pappa annars är det illa. :P Imorgon ska jag tydligen hjälpa mamma med alla tårtor inför kalaset på tisdag då min bonusmorfar fyller 90 år. :) Har andra planer och vill helst inte missa det... :/ Ja sen på onsdag drar jag ut på kollo och det blir inget bloggande på två veckor. Men ska catcha upp sen när jag kommer hem. ;) Ska relaxa vidare nu framför min nya teve som jag fick i avslutningspresent av mami!! Happy like hell! 
 XOXO Lullu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu