Walking on sunshine!

Sitter i skolan och ska skriva ut lite grejer osv. :) Har hela helgen fixad så det känns najs.

Friday: Grillning med skälbyhjärtan.
Saturday: Balklännings expidition + trädgårdsfest.
Sunday: Bio med mami! :D

Idag ska jag hem direkt eftersom att jag ska vakta tvillingarna i huset. ^^ Supersöta. De bor på bottenvåningen och har ett fönster precis vid ytterdörren så ibland när man kommer hem så står de i fönstret och trycker upp ansiktet mot fönstret. Det ser verkligen supersött ut. X) Sen ska jag bara ta det lugnt. Kolla om det är något kvar i skolan förutom i engelskan och musiken. Japp, sen är grundskolan över :D

Känner mig pigg å glad idag. Det är stråålande sol och jag lyckades somna mellan kvart över tolv halv ett igår! Tjohoo! Har ju inte sovit så bra på den senaste tiden, men det kanske börjar vända. Ioförsig så hade jag varit ute i en timme å en kvart med ville innan. Gick vilse så det tog ett tag att komma hem :P Nej nu så måste jag fortsätta med skolarbetet. Ses! Killevippen! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu