Goooood morning! :D

Nu är jag hur pigg som helst. Trodde att jag hade försovit mig, men klockan ringde vid halv sju. Såg att vi inte har något "gott" bröd hemma... Får köpa på vägen. (: Idag är det gympa och engelska som gäller! Känner mig pepp och nästa vecka är det bep-test igen så ikväll är det joggingen som gäller. Efter teatern alltså=) Ska bli skitkul! Det var alldeles för länge sen jag gick på teater och det är min hobby typ.. :P Och att gå på museum. Det låter lite knäppt, men jag tycker jättemycket om att kolla på utställningar, kolla på film i cosmonova eller baar spatsera runt på Vasamuseet och kolla runt på alla saker de hittade. Men såklart är det ju inte det ända som jag gillar att göra. Men en utav alla tusen grejerna. Nej nu väntar teet i köket och sminket vill desperat användas!

Skriver ikväll och berättar mer om teatern ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu