Monologträning!

Buenas noches alunos!
Tänkta blogga imorse eftersom att datan var på, men jag hann inte för att jag blev lite sen imorse.. Kom precis i tid imorse till nationella provet i engelska. :S Det gick väldigt bra och jag hoppas att det går väldigt bra. Är aldrig på topp när det gäller prov. Det är som att allt jag lärt har flygit ur mig när jag sovit.... Sen gick hela skoldan inget intressant. Kom hem och käkade två subs. Har blivit mer och mer hungrigare nu när jag har börjat på kickboxning. Väldigt bra respons från kroppen isåfall. :)

Annars har jag pluggat in min monolog lite och kan näästan hälften utantill så det ser ganska ljust ut ändå, fast audition är på fredag och det är en ganska lång monolog med många ord.. o.O
Imorgon blir det stadsteatern med Olli och det ska bli en spännande pjäs som vi ska se. ^^ Soo long berts kalsong. Skriver imorgon bitti. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu