Movietime!

Snart ska jag å mami gå och se Alice i Underlandet!!! :D Ska bli väldigt kul. Älskar teckande filmen och Tim Burton gör alltid så himla bra filmer. ^^ Idag så blev jag väckt kl 7.. Piggnade till ovanligt snabbt och önskar att det kunde vara så när det är skola. -.- När  jag sminkat, klätt på mig ocg druckit en kopp te drog vi in till stan och skulle gå på något slags ekonomimöte med föreningen. Efter det gick jag och mamma på Horngatan och fönstershoppade lite. Vi var inne på Judith där de har otroligt söta klänningar så jag ska kika där på balklänningar i vår! Vi gick vidare ner till Café Rival och vi åt lunch där. Åt mozarellatoast med pesto, uuurgött! Sen gick i lite till i affärer och sedan drog vi oss hemåt och jag satt mig med spanskan och bildanalysen. Men nu ska jag avrunda detta inlägg med dagen outfit:

 Lite stel min, men bilden är ok..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu