Off to bed

Sitter här och skriver ett kort inlägg. Har inte uppdaterat mig så bra, men har varit för trött och skolan suger ur all kraft ur en just nu innan nian slutar och det är nationella prov. :S
Helgen har varit mysig. Latade mig med mami framför teven med "Bröllopsfotografen". En riktigt skön film, men inte riktigt vad jag trodde att den handlade om. Johannes Brost passade väldigt bra i rollen som en överklass snubbe. :P Igår åkte jag in till stan å mötte Olle å Empan vid tc. Vi tänkte gå å fika, men det var fullt överallt. Till slut hittade vi en Max och åt en hamburgare och sen drog vi till ett café. Och de hade världens äckligaste macchiato(kommer inte ihåg hur det stavas). Det var som espresso med något medel i och en sörja till mjölk över. Koppen ska ju ändå vara halvstor. Lite mindre än en kaffekopp. Och det ska vara lite espresso och mycket skummad mjölk. Eller mer espresso. Men det är inte det viktigaste. Koppen var pytteliten och den fick mig ändå¨att kväljas. :S Jag tänkte ändå inte lägga energi på att klaga på att kaffet smakade som s-k-i-t så vi gick bara.. Istället åkte vi till Skanstull och gick till Barista. Världens godaste chailatte. Så det var mycket mysigare där. Sen åkte jag hem och tog en promis med Ville och latade mig framför teven igen. Tröttnar aaldrig på det. ^^

Idag vaknade jag sent å mami gjorde våfflor till brunch. Mödrar kan vara hur söta som helst! Love my mami!
Sen har jag inte gjort ett skit och det har varit skitskönt. =) Ska sova nu så att jag kommer upp imorgon.

Good night. Im off to bed! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu