Okej, men ändå inte?

Sitter i skolan å döör.. Orkar knappt sitta upp, har skiitont i halsen, ont i magen, öm i hela kroppen , trött och mår allmänt bajs. -.-
Ska gå till the teacher på rasten och fråga om jag får dra hem.. Ska inte hämta Tilda idag eftersom att hon också är sjuk så det är tur det! Måste fortsätta att pränta in monologen i huvet så att man kan den till IMORGON. Min hjärna kommer att kortslutas lika snabbt som det tar för en orm att blinka....... Teatern igår var super! Kom hem så sent så jag orkade inte skriva. Den hette lärare för livet och den var rolig många stunder och avslöjade livet bakom personalrummet vad som försigår där och tro mig, det händer saker. ;) Det var mycket mysigt att gå på teater och det är så kul. Synd bara att de scanar in biljetterna nu istället för att riva dem.. Får inte samma skagåpåteeter-feeling. Men, men. =) Skriver mer ikväll. Tack och Hej, leverpastej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu