Pang bom krasch! ><

Jao, då var det uppdatering. Det har itne hänt någontong de senaste dagarna. I torsdags så somnade jag i skolan och mådde inget vidare så jag åkte hem och låg i sängen och kollade på säsong 3,4, halva 5 och 6:e av Sex and the city. Det är mitt liv. Bara älskar älskar älskar den serien. Igår kollade jag på filmen innan padre hämtade mig och hunden. Idag har jag varit hemma å latat mig framför teven och promenerat med ville. Så det är mycket intressant som händer just nu. På onsdag ska jag iallafall hämta Tilda så det ska bli kul. Saknar henne så mycket nu när jag inte har hämtat henne på länge. Ska på audtion på torsdag till gymnasieintagning på estetiska. =) Kan min monolog nu, men ska bara träna mer på att agera osv. Det var allt för idag. =) Ha det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu