Så funkar det!

Nu äntligen har padre fixat internet. Jag varit helt fuckat i flera dar. -.- Har hämtat Tilda idag på dagis. Hon var inte så glad, men när jag sa att vi skulle åka buss så kom vi överrens. :) Jag har inte hämtat henne på två veckor så det tog nog ett tag innan hon kom ihåg vem jag var. :p Gjorde BEP-test idag på idrotten och slog mitt rekord från 9.3 till 10.0. :D Stolt!
Jag har också fotat till estetprojektet. Man ska välja ett tema och ta tre foton som hör till temat och ge en ganska personlig förklaring till varför man valt de bilderna. Jag valde temat Tre Prinsessor söta och tog foto på mig, Evve å lilla Tilda. Har även redigerat de så att de får en mjuk "finish" eller hur man nu ska förklara det. Är supernöjd och hoppas på bra betyg. På fredag är det Tribe som gäller med kollo-gängey. :D Kommer att bli awesome! Sen händer det inte så mycket förutom påskmiddag hos mami på lördag. Nu måste jag hoppa i sängen så att jag kommer upp imorgon. Ciao!


 Söta Evvi! <3




Moi a lá rosig kind! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu