Sjuk, sjuk och åter sjuk...

Imorse ringde Teddie och kände för att väcka mig för att han missade bussen. :@ Var typ(...... ...............................................) sähår pissförbannad på honom. Men nu har jag lugnat ner mig. Annar har jag varit en nervvrak. Orkade inte gå upp imorse, men morsan tvingade mig att göra frukost. -.- Har spenderat större delen av dagen till att ligga i sängen och läsa. Läste ut en bok på 210 sidor på tre timmar :S Sen har jag inte gjort ett enda dugg och det var sådärkul...... Japp, intressant. Jag kommer att sitta resten av kvällen med S.A.T.C-boxen inne på mitt rum å äta mig fet på påskgodis. Mamma har redan lyckats köpa. :P Ska nog vara ytterst duktig och plugga lite med matten och spanskan -.- Får se hur bra det går... Blir ingen bild för att jag ser ut som en crazy-cat-lady... Får bli en bild på mig på brorsans student :*


Postat av: Evi

ojojoj ! Sjuuuuuukt snygg bild på dig cheyen !

Btw, har uppdaterat och skrivit om Café string grejen. Fatta vilken grej !!!! Du och jag. Min super snygga modell ! <3

2010-03-25 @ 13:58:03
URL: http://robertochrobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu