Suck

Nu är detta mitt tredje försök at skriva ett inlägg. Igår försökte jag två gånger men då råkade jag dra ut sladden och orkade inte skriva om det för tillfället. Sen satt jag och skrev vid lunch och då skulle mamma låna datan snabbt och stängde av datan och allt jag skrivit försvann igen... Igår var jag på sminkkurs. Det var spännande och det var kul att bli sminkad och få tips på hur man döljer röda märken och finnar och hur man gör så att man ser piggare ut runt ögonen och hur man markera ögonen osv. Sen så skulle jag köpa lite smink. En wonder powder, concealer, concealer-penna, mascara och en ögonskugga. Det slutade på 930:- fast jag hade ett present kort så då blev det inte lika dyrt. ;) Innan sminkkursen spaterade jag och mamma runt vid Kfem och en kollega till mamma hade snackat om en affär som hade lotions, krämer, tvålar, parfymer och allt sådant. Affären heter L'Occitane och ligger mellan Mango och Hallsbergs guld. Riktig mysig affär med trevlig personal och fantastiska produkter. Priset är lite hög, men det är värt varenda krona. :) Efter det åkte vi hem och jag tog en prommis med hunden. Sen bar det av till kickboxningen å träna. Jag och Vendela körde på hårt i slutet med knäsparkarna(killar se upp!). Har inga blåmärken, men magen och bröna ömmar glatt... Sen åkte jag hem igen och åt lite. Mami drog till jobbet och jag å Ville satt å mös i soffan framför teven. Sen vid tio-tiden gick vi ut på en lång nattpromenad. =)

Idag blir det plugg, plugg, plugg och sen kanske jag ska gå ner till tvillingarna. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu