There´s afternoon tea. Im having before night chai tea.

Hello!
Har inte skrivit på ages. MEN jag har icke orkat eller haft tid.. Träning, utvecklingssamtal, barnpassning osv. Så idag gick jag in på indiska och kollade runt lite och såg att de hade chai te. Blev fett glad, så nu sitter jag å dricker chai te med för lite för mycket socker men den ska vara sött. Har vant mig lite för mycket vid chai latte. :P Suupergött! Kan inte sluta dricka teet. :S Japp, idag hade jag estet och jag gjorde klart bildanalysen av Tolouse Lautrec. Blev tre sidor men hade världens minsta storlek så.. På eftermiddan hade jag nationella i svenska hörförståelse och jag tycker att det gick bra. På en bra nivå, jag tycker att jag alltid failar på prov. Vilket jag ofta har gjort i matte.. Men jag måste ha någon slags provnervositet som jag inte märker. Men det gick okej. =) (bra ordval!) 
 Annars har inget speciellt hänt.. Jag har jobbat i skolan och hämtat lilla Tilda på dagis. Alltid lika roligt! Hon vet hur man begyller dagen. ^^ I helgen händer ingenting förutom att det blir fika med Olle å Empan inne i stan på lördag och plugg, plugg och p-l-u-g-g. Ha det och jag ska skriva imorgon för mer uppdatering. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu