Blogplay

Hejsan.
Har tagit en bloggpaus eftersom att det har varit en hel del drama, men det orkar jag inte tänka på. Hade ju sweet sixteen i lördags. Tänkte blogga en massa,  men hade fullt upp hela dan t.o.m. hela natten. :P hehe. Men det var kul, vi dansade, chillade och när de flesta hade gått så kollade jag, vendelah, mishel, gabbe å olle på teve. Sen efter alla hade dragit så gick vi(jag, vendelah å mishel) å lade oss. Sen igår så spenderade jag hela dan med V å vi käkade på Subway (<3) och promenerade heeeela dan och pratade. Senare på kvällen åkte jag å resten av syskonskaran till arlanda för att hämta mami som har varit i venedig. :D Fick lite presenter oxå: en parfym från L´occitane, litet sy-kit, tunika i kashmir assköööön och ett skärp. :)

Fiiiina tunikan. :)

Ooch så lite bilder från lördan! :)
M
Jag å Moa!

Moas blogg: http://mohi.blogg.se

Jag å mishel speglar oss....som vanligt :p

Jag aka Anka å Vändelahkatten! :D

Nu äre plugg som gäller!

xoxo Lullu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu